Firmafest i Bregottfabriken...

Efter fjärde förmiddagenraken är man rätt mör.
Är fan inte van (eller ens skapt!) att kliva upp såhär tidigtmorgonen.
Låg i fosterställning i soffan i en skön eftermiddagsdvala när jag insåg att jag va tvungen att gå ner på stan för att fixa lite saker.
Samlade energi i typ en timme innan jag orkade pallra mig upp.
...Och dålig tajming som jag ofta har så va det naturligtvis nåt jäkla
tjej-kvälls-trams på stan.      
Fullt med folk och ett jävla liv...

    SUCK!!

Dålig tajming nr 2 va att jag råkade lägga ögonen på en tröja som jag då oxå kände ett starkt begär att prova och till provhytten va det ju såklart kö!

...och när jag stod där i kön så knallade en tjej förbi med ett hår
som såg ut att vara stylat med smör.
På riktigt alltså!!! 
Vi snackar lixom sponsrad for life av Bregott

               Ä-C-K-L-I-G-T!!! 



                              





Imorgon är det dax för Da Happening Of The Year.
Avdelningsfest i Utvalnäs. (förra årets bilder ser ni här)
Nu snackar vi hus på landet, hav, utedass, 12 timmars fylla och fullt ös.
Det ska bli så jäkla roligt!!! Är taggad till tusen!  
Har ju faktiskt världens, i särklass bästa arbetskamrater...senast idag på lunchen skrattade jag så mycket att jag såg ut som en kines resten av dagen.
Tårarna sprutade och jag hade på allvar svårt att andas...





Kastar upp lite bilder från gårdagen när mamma bjöd oss på mat på Akropolis.


                                       Syster och Mamma





                                             GÖTT!
                                             


                                    Min Magnus 


                                           Alltså Nils. 
                                          Tjockbullen.
                Det borde ju finnas gränser för hur söt man får va...










                                      Firmafest imorgon alltså.
                                                 
                            

                     KUL!

      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0