Party @ Utvalnäs 28/5

Nu mina vänner, ska jag frambringa min sista energi detta dygn till att
lägga upp bilderna från festen i fredags 
..Jag vet ju att ni längtar....ryktet går!!


Vi hade en skitkul fest, som vanligt!
Inte för att jag vill skryta, men ändå....  
...fast när jag tänker efter kanske det inte ligger så mycket skryt i att vara
bra på att supa å härja loss...



AnyGay...här kommer BILDBEVISEN:


Samling vid vattnet...KALLT! Men vaddå..vi håller hårt på traditioner här!








                                 The Festkommité


Jag hamnade i lag 'Melena' där Maggan var lagledare...
festen kunde inte börjat bättre!!


                               Team 'Melena'! *YEAH*


Doktor Nilsson klagade över dålig hålvana när det skulle kastas boll..


Jag fick en blöt puss av Stedtan...antagligen för att jag var jävligt
duktig på lekar...!


                                          Mera bollar...


                                FestFixarKarin och Jag!


                                         Pilkastning!


                                         FULLTRÄFF!!!


                                 Det mysiga huset..


                                                MAT!!




Jag och Viktor - som sagt upp sin tjänst på kirurgen för en på AKUTEN...
..hur han tänkte då?? Ja, det lyckades jag aldrig få nåt bra svar på..! 


                                   Dan-Olle och Emilie


                                     Camilla och Petra


                          Vin i plastmuggar Is The Shit!


                             Jonny kör ett SkamGrepp...


                                        StafettDax!!


                                 Helena, Jag och Cissi


                   Team Melena - tar i så blodet rinner!!
                              (ordvits för kirurgfolk...)


                             Cillas KissPaus Nr:3497!
                               (VARNING för DassBild!)


                       Maggan och Lina har efterrättsmys!


             TÅRTA!!! Det bästa på hela dagen! (efter vinet dåh...)


                                          Skål Tamefan!


                                     PRISUTDELNING!
Team Melena var ju snyggast men hamnade 'bara' på en andra plats poängmässigt!!


                                           MINGEL..


                         Jag och Anna...SNYGGA som få!


                                 Sen blev det dans på torpet...
                                               







                                 Hett, Hett, HETT!!!


"Vaaaah, har du bara TVÅ låtar med E-Type"?! Pernillas oslagbara min..


                                Maria Röjde Järnet!!
 

                          Kapten Kapsyl @ Your Service..


                              Be Afraid, Be VERY Afraid..   
                                           
   
                                           


                                Jag och min Puma Mi!


Tog en stödpromenad till bussen när några skulle åka hem...
Då blev det kaos på festen, folk ropade och trodde jag låg död i
vedboden...eller nåt..! 


 Vi var några tappra själar som höll ut länge....JÄVLIGT LÄNGE!!!
 

                 Kl 04:30 var jag The Last Man Standing...


..satt på bryggan, vid havet och pratade gamla minnen...
(med mig själv..)


Borstade tanden gjorde jag oxå...då det finns risk för syraattacker
på tänderna efter 11 timmars hejdlöst supande!


Den enda frågan jag ställde mig morgonen efter var:
(det var alltså inget i stil med:
varför drack jag så mycket?
varför snackar jag som en babian när jag är full?
Klämde jag för många på häcken?)

Hur i HELA VETET Kunde festen ta slut så fort???

Det är med sorg i hjärtat jag konstaterar att det fan är
ett ÅR kvar tills nästa gång...



Nu har jag fanimej gjort min PLIKT som bloggare här...kom inte å säg nåt annat.. 

Nu ska jag SOVA....ska ju jobba förmiddag imorrn..  

GODNATT!!


Kommentarer
Postat av: Anna N

Vilka härliga bilder Cilla!

Jasså de trodde att du hade försvunnit när du bara följde mig till bussen ;) Tack för en mkt trevlig kväll!! Kram/Anna

2010-06-03 @ 18:36:33
Postat av: Lovisa

Man börjar ju förstå varför ni tycker dom där festerna är så roliga ;) Ser grymmt ut!!!! Är fan imponerad att du orkade hålla igång så länge din gamla räv X) Nu är det bara att ladda om för 12 juni! 8-)

2010-06-03 @ 23:50:36
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0