En magisk kväll!

Igår va jag och min hane på Getaway Rock här i Gävle.
Älskar verkligen rockfestivaler där folk är halvnakna, tatuerade, skäggiga och skitiga.
Fulla av kärlek är dom också....tror aldrig jag fått så många komplimanger på en kväll, av både män och kvinnor, himla kul såklart.
Kvällens headline var Within Temptation som jag bara älskar och att dom skulle spela här kunde man ju såklart inte missa.
När dom drog igång spelningen med "Shot in the dark" ställde sig alla hår på kroppen och jag stod där och bölade av ren eufori...det var så jävla mäktigt, vilken fantastisk sångerska hon är Sharon.
Jag sjöng, skrek, hoppade sönder Magnus tår och spelade luftgitarr konstant i över en timme så efteråt va jag helt slut...pjuuh, jobbigt å va en rocker! ;-)
Det blev en helt fantastisk kväll som jag kommer leva på länge.

 

 

 

 

 

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Gryyyymt! :D

2013-08-11 @ 19:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0