The B-Day!

 

Jamen vetni ungdomar,
åren dom går å idag va det dax för tant Cilla att fylla år!  

                                                                    
        


Det blev polkagristårta dagen till ära!


                    


Magnus överraskade mig totalt
genom att köpa en lampa jag gått och fluktat på.   

 


Va in i butiken senast i måndags för att jag tänkte ta en bild
att visa Magnus den vackra skapelsen men då sa expediten att båda exemplaren var sålda...
jag blev helt förkrossad     (materialist, jag vet!)
och tänkte att det va väl fan typiskt när man hittar nåt riktigt fint..


 
Blev minst sagt paff idag när jag öppnade paketet från Magnus
och lampfan låg däri...blev så glad att jag fick darr på läppen! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Min senaste förälskelse...

                                                    
 
 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mimmi

Grattis! :)

Svar: Tack Mimmi! =D
Cillabacill

2013-04-10 @ 23:22:00
URL: http://www.mimmipiggthebest.blogg.se
Postat av: Johanna

Ååååå vikken fin lampa babe!!! Va han kan den där Magnus=) kram å puss

2013-04-11 @ 02:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0