Långpromenad..

 

Jag och Harlan va ut på en riktig långprommis idag!
Upp till skogen i Kungsbäck där han fick springa fritt!  
Han älskar det verkligen och hoppsar omkring bland stockar och stenar... 
Och det
är ju viktigt att träna hunden att gå utan koppel!   


Han är riktigt duktig och kommer så fort man ropar...ibland byter jag håll
och går bort ifrån honom och när han upptäcker det kommer han kutandes
som skjuten ur en kanon, så himla söt!  


Han börjar bli ruskigt snabb, räserhunden! 

 

 

Harley tycker att ändor är väldigt intressanta djur!

 

 


...och många ändor va det!   

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men gullkorven!! Måste få träffa honom snart så han inte hinner passera 100 pannor på vågen och brotta ner mig i ett nafs när vi ses ;) Nu har jag iof två stenbomber som skydd :P Hoppas han också tycker om Ivar <3 (helst inte som köttstycke) xD

2012-11-21 @ 18:36:34
URL: http://lovelylovan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0