~ Greken som kom hem ~


Hallå Lövers! 



Inatt kom jag hem från Korfu!
Så himla smidigt att resa till Grekland egentligen...
flygresan tog bara tre timmar....en baggis och perfekt för mig
som lätt får myror i brallan! 


Anygay!
Hade ju tänkt blogga från Korfu
men den stora semesterlatheten slog till  
....främst kanske för att det inte fanns nåt internetrummet
utan man va tvungen att pallra sig till receptionen...
Ytterst besvärligt
när man är lat!  


Har haft en helt underbar semester!
Detta va precis vad jag behövde!   
Nu kanske jag pallar att vänta in min "riktiga" semester
som börjar sista veckan i juli....


                         Sunset @ Roda Beach Resort


                                          Min Magnus!
                                         


       Jag och älsklingen dricker bira i solnedgången...


Utsikt över medelplasket och Albanien som skymtar i horisonten


                          Besök på italiensk resturang!




                     Dom hade bärs där oxå...perfekt!!!
(mycket viktigt att återställa vätskebalansen efter en dag i solen!)
                                        


                       Helt ok utsikt under frukosten...


                         En ny dag, redo för soldyrkan!
                                           
                          

                                       ...och mera öl!


                 Jag och min slips bjöd på underhållning!
                                      

   Generös som jag är bjöd jag även på en nipslip... 
                  

                                            Middag!
                                            


                        Dags för mingel på området!
                                        
Mr Sweden och Fakir Woman som vi blev kallade under veckan....







                 Baddjuret Magnus lekte med kidsen!
                                          




         ...medans jag mest gick omkring å posade! 
         (man ska ju göra det man är bra på, eyyy?!!
)




To Be Continued....


Kommentarer
Postat av: ullie

åhhhh underbara bilder !! Välkomna hem hoppas det va mysigt eller ja det ser ja ju fniss

ha en bra kväll kram

2012-05-30 @ 18:21:33
URL: http://weberskold.blogg.se/
Postat av: mimmi

gud va mysig semester! vill också ha en blåögd kille som reskompis! ;) ..

2012-05-30 @ 19:29:30
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/
Postat av: Systerbus

Men ååh vad härligt ni har haft det :D Man vill ju bara hoppa in i bilderna och dyka ner i den där poolen! Mer bilder nuuuu, jag har tråkigt här på nattjobbet ;)

Hoppas blommorna överlevt :P PÖSS!!

2012-05-30 @ 22:40:37
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0