Vi besegrade berget!

Idag drog jag och älskling till Kungsberget och gick uppför slalombacken.
Förra gången vi gick där va i höstas
och då var jag helt slut när jag kom upp!  
Sista backen är ruskigt brant och då kändes det som att man
rörde sig i slow motion och hur mycket man än flåsade
så fick man inte tillräckligt med luft...
MEN
den här gången gick det så otroligt mycket bättre! 

Visst va vissa partier jobbiga men inte alls som i höstas!
Vi tog oss upp två gånger och andra gången joggade jag minst halva backen
Magnus sprang hela!  
Nästan 8 km sammanlagt blev det, inte illa som söndagspass! 

Är förbannat nöjd över mig själv måste jag säga...och så himla kul
att få ett kvitto på att all träning har gett resultat! 

Nästa gång
vi gör det ska jag oxå springa hela backen...
två gånger helst!     




                                        Härlig utsikt!


Det märks att den riktiga sommarvärmen inte kommit än,
snön ligger kvar på vissa ställen!


       Helt slut men grymt nöjd över att det gick så bra!





Nu har jag intagit horisontalläge i soffan...
Dax för vila och återhämtning!    






Kommentarer
Postat av: Tess

Men fan är du KVAR hos mig baby?? Trodde du tröttnat på att vänta på godis o blivit vegetarian istället ;). Fan va lycklig ja e nu!! Kill i.... naveln påre!

2012-06-17 @ 17:54:36
URL: http://motherwomanwife.blogg.se/
Postat av: mimmi

jäklar! skulle önska man hade den kondisen.. ;)

2012-06-19 @ 23:42:48
URL: http://www.mimmipiggthebest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0