Run Forrest Run!

Efter tre nätters jobb kände jag mig trött och seg idag...    
Men det va ju bara å ge sig själv ett par saftiga käftsmällar
och tvinga sig ut i löparspåret i Hemlingby.
Mot förmodan gick det faktiskt riktigt bra!   
Det måste ju bero på mina nyinköpta regnbågsstrumpor
och träningsbyxor! 
                                                     
 
 
 
Bloggen är fortfarande superseg och jag känner att psykbrytet är nära
 
                                          
 
så bilderna från midsommar får vänta ytterligare nån dag!!
 
 
 
Men visst, ett par kan ni ju få bara för att jag är så snäll...   
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad duktiga ni är med springandet alltså!! Du kanske kan ha ett tjockisläger med mig nästa år sen och bli min PT? ;) Blir så grymt springsugen när jag läser om alla andra som är ute och lubbar.. Men hjärnan vill mer än kroppen när man flåsar som en babian bara uppför trappen xD
Min blogg fungerar rätt skapligt nu ändå faktiskt.. Hoppas din slutar sega snart!! Puss!

2012-06-28 @ 21:58:53
URL: http://lovelylovan.blogg.se
Postat av: Tess

Men luta mera framåt då!!!!
Asså ja vill oxå va så duktig o "löpa"... =(


Sv: Ja väntar vetu ;).

2012-06-28 @ 22:35:00
URL: http://motherwomanwife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0