Midsommar i Mårtsbo

 

Hello Lövers!   

 
Inatt kunde jag inte somna så då satte jag mig här
och tankade upp alla bilderna från midsommarafton.
3,5 timme tog det, det ni...och det var bara bilderna alltså!
...sen sitter man och försöker skriva och allt bara H - A - C - K - A - R!! 
Är ju som ett jävla heltidsarbete att blogga nuförtiden!
 
Tur att man har ett lättsamt jobbsjukan
där man mest kan såsa omkring...   
 
 
 
Nåväl, nu ska jag sluta gnälla!!
Här kommer en bildkaskad ni kan gotta er i! 
 
 
 
                                       
 
 
                                            Familjen samlad, let's eat! 
 
 
                           Magnus och Anders har knäppt en första...   
 
 
                                           Lill-Nilsen ville oxå ha sig en sup!
 
                                                   Uthållighetstävling!
                Gick rätt uselt men jag fick iallafall höra att jag såg stark ut! 
 
                                             Pappa Allan Brallan vann!
 
 
                                         Jag är kung på hoppbilder asså!!!
 (Det ser väl egentligen ut som att jag håller på å skiter ner mig men det bjuder jag på!)
 
                                          Ellen...lite mer graciös än sin syster!
 
                                                         Buspojken! 
 
                   Det är skönt att se att de viktigaste generna förts vidare
                        till den yngre generationen av familjen...
 
 
                                               Ahhhhh, jag har en plaaaaan!
 
                                                  Ellen är midsommarfin!
                                                               
 
                           Tårtdax! Emma gör en insats och slickar skeden... 
 
          Wille funderar på vad han ska ställa till med för rackartyg härnäst...
                                 Kasta vattenballonger på faster kanske..?!! 
 
                                              Nån har visst ätit jordgubbar...
                                                         
 
                                          Min fina syster har en bulle i ugnen!
                                  ELLER så va det HON som åt alla jordgubbar... 
 
                                                        Min hane!
                                                          
 
                                                              I Hatten?!
                                                         Ja, skål tamefan! 
                                                                                       
 
                                             Asså...GET A ROOM!!!
        Ni två har ju snuskat färdigt med tanke på den där tjockmagen...
 
                                                    Allra käraste Syster!
                                                            
 
                     Jag och Ellen lekte fotografer i solnedgången... 
 
 
 
 
 
                                            Lina är ju en riktig liten färgklick!
 
                                         Jag försökte mig oxå på det där
                         men det såg inte lika graciöst ut kan man väl säga... 
 
                                                   Gött skit, jordgubbsbubbel!
 
                                     ...eller snubbelbubbel oxå kallat!
 
 
                                                        Tjohoo partypeople!
 
                                          
 
 
                                                Lite midsommarporr!  
 
 
                                                             Flygarn!
 
                                                         Lina å brorsan!
 
                             Sädes Brännvin...kan ju inte va annat än gott! 
 
                                                                 Ladda!
 
                          Töm å svälj, som man säger där jag kommer ifrån!
                                                      Ja fy fan, där satt den!
 
         Det sägs att man alltid blir snygg av sprit och det verkar ju stämma!   
                          ...lite extra snygg i brorsans gamla skitiga fleece!
 
 
 
                                                Alkohål och mellanmål!   
 
                                                         Mera lekar!
 
                                       Man är ju en fena på bandyboll!
       (eller inte...sköt utanför hinken varje gång och har försatt hela släkten i skam!)
 
 
                  Men vad gör det...huvudsaken är ju att man förlorar med stil! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha... ÄNTLIGEN lite bilder så man kunde få sig ett skönt garv att fördriva tiden med här på nattjobbet ;) Tog det 3.5 timme att ladda upp?? Shiiiit.. respekt asså! Min är inte alls seg nu!! You are cursed, hähä xD Pöss!

2012-06-30 @ 00:18:30
URL: http://lovelylovan.blogg.se
Postat av: Jessica

Härliga bilder!!:) ni är så jäkla snygga hela familjen alltså!

2012-06-30 @ 19:30:39
URL: http://www.fliiingan.blogg.se
Postat av: mimmi

hahaha grymma bilder! :D

2012-07-01 @ 21:47:12
URL: http://www.mimmipiggthebest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0