Klockan var fem...

..och jag va så trött att jag hade kinesögon     
och kände att jag behövde pigga upp mig lite snabbt!
Hittade en opmössa som förgyllde den tidiga morgontimmen... 



Den som är sugen på ett vattenlavemang räcker upp en hand..


                           Mon amie...kalla mig Pablo!
                                         


        Hey pal, you have a jellyfish on your head!  

                                                   


       ...dagens ord mina vänner:  SEX APPEAL!    





Nu ska jag kasta ner köttet i sängen å sova nån timme! 




Kommentarer
Postat av: mimmi

haha härliga bilder!

vill ha tatuering på axeln tror ja. nån text eller nått :).

haha min helg är kanske lite roligare än din då, blir 17 på sönda´! =D

2012-06-08 @ 20:53:56
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0