Mirror mirror on the wall...

who's the fairest of them all? 


                




Hallå era sälsmugglare!    



Idag är det F-R-E-D-A-G och solen skiner ute, helt underbart! 
 
                               

Igår va jag och Magnus på bio och såg Snow white and the huntsman
och den va precis så bra som jag hade hoppats på!       



Charlize Theron
asså...hon är så förbannat snygg!  
Helt klart en av världens vackraste kvinnor om ni frågar mig...
..och det gör ni ju för det är min blogg vaffan!   




                                                             MUMS!

 

Idag är det alltså fotboll, om det nu undgått nån... 
och i egenskap av den perfekta flickvännen
ska jag följa med min kille ut och kolla på matchen!  
( han bjuder på mat! )


Nu ska jag i sann fredags anda svepa ett par glas rött här 

Hade gött där ute!  




Kommentarer
Postat av: mimmi

åå den verkar såå bra! vill se! :(

har du sett "monster" med Charlize Theron? då är hon inte sådär rysligt vacker längre... ;) men den är också bra! baserad på en verklig historia :)

2012-06-15 @ 21:39:29
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0