Det va fest i skogen

Yo people! 


I fredags hade vi alltså avdelningsfest.  
Det blev en riktigt lyckad kväll med supergod mat
och massa dans!   




                      


            Jag å min älskling är ju vana posare!  


Det är bara på fester i skogen man får se nakna män knalla förbi.
En va spritt språngande naken men honom hann jag inte fota för jag hade fullt upp med att springa efter å kolla in den välformade häcken... 



                               Kvällens lika som bär!
                                               
Fick presenter både för avslutat plugg och för mitt inträde i kärringåldern.
                            Så snälla kollegor jag har!


                 Lina och Dan-Olle är på partyhumör!
Eftersom vi är sjukvårdsutbildade kör vi såklart alltid varannan vatten! 
                                               


              Dan-Olle vann förstapris på tipsrundan! 


        Jag kan inte ta åt mig äran för förstapriset 
        men låna det måste man väl få...  
 

                     Lina bjöd på en riktig pussmun!
                                    


                                       Korpen å Lina


                                  Mina kära kollegor...




                                   Hå hå hå håtta brudar!


                              Ingen fest utan dans!
                                      







Tack kära vänner för en riktigt kul kväll!  
                                                                    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0