Black Roses

Tjabba! 



Idag har jag hängt i Emilias tatueringsstudio halva dagen och jobbat på min nya gaddning. Fick ju presentkort till det när jag fyllde 30!  

Det kommer bli rosor och krusiduller från ljumske upp till armhålan
och idag gjorde hon rosorna.

Det va ju inte skönt direkt men det värsta va ändå när hon körde vid ljumsken....jag är ju så förbannat kittlig så jag låg å flabbade
och hoppade helt okontrollerat...   
(kanske blir jag botad efter det här...)
Men efter en stund blev det ju lite mer åt det onda hållet
och då gick det bättre!

Klart tåligare än genomsnittet tyckte dom att jag var 
när jag legat 3 timmar och hon gick loss på sidan av revbenen.
Men det är ju faktiskt så att antingen är man tuff och biter ihop
eller så är man en tönt!   
                 

Och jag har ju förstått att jag faktiskt diggar smärta!
Den lilla masochisten i mig tycker det är rena julafton
när man börjar svettas och hjärtat slår fortare...   

Kanske hittar ni mig upphängd i slaktkrokar på nån mörk klubb nån gång,
vem vet, vem vet... 
                                         



Kommentarer
Postat av: Dittan

Var gör det MINST ont? Med tanke på eventuell gaddning.

2012-06-06 @ 21:23:38
Postat av: mimmi

gud va snyggt! vill också tatuera mig, men är så förbannat feg...

2012-06-07 @ 16:02:57
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0