En balle med extra ost?

McDonalds reklamare spårade ur på senaste jobbfesten   
Att brainstorma efter att ha groggatT-Röd blir sällan bra... 
(tro mig, jag är uppväxt på landet så jag vet vad jag snackar om!)

                
                  
                                     


Hur kan man lixom kläcka idén att mixa snoppar och mat?? 

Okej, JAG skulle kunna göra det, heh...
men då jobbar jag inte heller med att göra reklam
för ett företag som omsätter miljarder...



                              +    =   ?!

        "Mjaaa...jag skulle vilja ha en såndär snopp med
         extra mycket ost och nån sås med lite sting i..."

             
                                        



Kommentarer
Postat av: mimmi

asså HAHA! xD du är makalös! skriv en bok vettja! ;D dedär har jag aldrig tänkt på.. xD

2012-01-04 @ 17:19:37
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0