Dermal Anchors

Hallå mina puddingar!  




Befinner mig för närvarande på pluggvecka i Göteborg!

Började veckan med ett besök på Barbarellas piercingstudio. 
                          
 

Har längtat SÅ LÄNGE efter att göra detta
och idag blev det äntligen gjort!

Har satt 3 st sk dermal anchors i min tatuering
mellan skulderbladen/nacken.





                                        Taggad!!!



3 dermals på plats!
Den nedersta hamnade precis i bildkanten såg jag...

Under läkningstiden har man ett platt titan smycke
som jag sen ska byta ut mot ofärgade stenar i lite olika storlekar.

                     
Ont?
Njaa, jag hade räknat med att det skulle vara betydligt värre..
...tyckte mest att det sved lixom. 
Men sen är jag rätt fucked up när det gäller smärta vid såna här prylar   
så jag kanske inte ger en riktigt rättvis bild av det heller.

Killen som gjorde dom hette Ola.
Riktigt trevlig snubbe! Han snackademycket 
att jag låg och skrattade mig igenom hela grejen..  
Perfekt!

Humor och vaselin är ju nåt som verkligen kan underlätta här i livet! 



Kommentarer
Postat av: mimmi

snyggt blev de! :)

2012-01-16 @ 22:41:46
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/
Postat av: Tess

Najs! Hör av dig om ja ska hjälpa till med skruvandet ;) (nä inte alls en ursäkt för att få talla på dig i bar överkropp, iiiinte alls =P)



Men gud.... skakar på huvudet

2012-01-18 @ 11:17:15
URL: http://motherwomanwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0