Jag lär mig aldrig...

Var å körde ett benpassgymmet igår!
Första gången på närmare två månader
eftersom jag börjat lägga krutetlöpträningen   
Och jag VET ju att det bara finns två vettiga alternativ här. 

1. Sluta aldrig träna, då slipper man träningsvärken.
2. Börja inte träna alls! 

ÄNDÅ gör jag om det gång på gång...
Tappar träningen nån vecka och sen när jag tar upp den igen så blir det som idag.

Jag har gått som en rövknullad babian hela kvällen på jobbet!  
                           
Väldigt förtroendeingivande när sjuksköterskan
går bredbent, lätt framåtlutad och med ett besvärat grinläpparna...  
                                                                                   

               PAIIIIN!!!!



Kommentarer
Postat av: mimmi

hahaha xD känner igen känslan ;D

2011-10-21 @ 20:03:10
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0