*H*appy *D*ay

Igår va jag ute och åkte hoj med mitt ex Pirre.
Han är en sann tankeläsare för när jag knallade ner på stan den dagen så tänkte jag
just det...att jag önskade att han skulle höra av sig och fråga om vi skulle ut å åka.
Tjugo minuter senare när jag som bäst står å gräver bland grejer i nån affär
ringer han: "Hallåå, jag står med hojen utanför dig...skaru åka med?"
Jag skojar inte när jag säger att jag kutade hem.
Min kondis pallade dock inte riktigt hela vägen men ändå...allvarliga grejer lixom!!

Att glida fram över landsvägen på en mullrande HD är livskvalité när den är som bäst
                                                           

HELT GALET UNDERBART!


Fick fan tårar i ögonen när vi kom ut över ängarna i Valbo...lycklig
och levande kände jag mig.


Jag ska ha en HD en dag, så är det bara!

Hädanefter ska jag lägga till det i min kvällsbön (det har funkat förr..)
och hoppas att jag snubblar över en portfölj med pengar.


                                  Pirres nylackade hoj!
                                        Så jävla FET!
                                          







              Ska man åka HD måste man va hård på riktigt!
(och det är ju jag, hår på bröstet, coolt klistermärke på hjälmen 
                          och med en andedräkt som påminner om bensin...)




Du betyder mycket för mig kära vän, är så glad och tacksam för allt!




Nu ska jag duscha av mig svettlukten efter dagens powerwalk,
sen väntar ett nattpass i gruvan...   




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men GÖTT moooos! Ser riktigt härligt ut!!

2011-05-31 @ 22:33:38
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0