Party @ Utvalnäs

Ja, då har man vaknat till liv efter gårdagens hejdlösa krökande.
Mår, mot förmodan prima ballerina idag...  

Efter alla år i toppen på listan över Mest Bakfulla i Stan är det skönt
att slippa bo med huvudet i toan som ett jävla offer halva dagen.. 




                      Här kommer århundradets Bild Bomb.
                                       Håll i er!!!
                                    


                               Uppvärmning hos Lina...


                                            Petra o Jag


                                     Humoreliten...
 

                                     My partner in crime - Mi!


                                          Fina flickor..


                                          Lite löst folk...


                           Tävlingsdax...TAGGGAAAA!!!!
                (Nej, jag kan absolut inte tävla utan att gå All In!!)


                                Här ska fångas korv...


                                              Åh HEJ!!


Man skulle ju kunna tro att det här med att fånga korvar i munnen
skulle vara en gren som klippt och skuren åt mig men jag misslyckades.
Så förbannat kasst!! Är så jävla besviken på mig själv...


Att transportera en kaka från ögat till munnen va jag däremot ruskigt snabb på..
                  (kotungan jag är utrustad med fixade biffen!) 


                               Maria fick oxå slicka kaka...


             Hahahaha...dagens bästa bild står Samuel för!!


                                              Dassbild...


                        Dags för käk...Cissi och Sarah donar


                  Jag är inte alltid så skarp som jag ser ut!
                                  (eller va det tvärt om...)


                                   Jag och min PT Maggan


                                   Lina och Tungan Del 1


                                 Mera lekar...ägg på sked


                                               Segerpose


                                        Vinnande laget!


                                          Kapten Kapsyl


                           Mi halsar sin avtackningspresent
                                            


                                 Svampen ville oxå ha...
                                            


                                  Dance Dance Dance
                                         


                                  Maria och Anna har sköj!


                                     Diggar den här bilden.
             Lilla Maud fick knappt plats mellan mig och Hulken


                                        Röj på dansgolvet..
                                          


                                           Lina och Saraj


                           Kamratanda när den är som bäst!


                                        Johanna och Karin


                                          Party People


                                              Jag o Karin


                                     Fan va folk dansar...


                            Kökshäng med Lina och Jörn


                                          Bästaste Brudarna!


                                                LÖV!!


                                        Lina och Carina posar


 Det va inte bara lampskärmen som va lite sne på kvällskröken...


                                            Bilda HÖG!!!!


                                      Lets Get Dirrty...


                            Jag ÄGDE på dansgolvet asså!!
                            (lägg märke till min busiga uppsyn)


                                    Lina och Tungan Del 2...


                                  Lina och Tungan Del 3..


                                    ....ja ni fattar 


                                         Mi In Motion..
                                                   

Lina däremot behövde en stödvila efter åtta timmars ihärdigt slickande...
                                                   




        Dagens Tävling!

          Gissa Tutten

             Vinnaren kammar hem en rosa bh i valfri färg...

  (bilden på den nakna röven ska jag rama in och hänga upp i sovrummet)
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0