Blåsigt...

Tappade locktången på benet i lördags när jag fixade frippan..
och JA, det gjorde precis lika ont som det ser ut...
Det hettademycket att jag skulle behövt sitta med foten i en hink med vatten.
Men jag löste problemet som jag brukar, jag sög i mig en flaska vin istället...



och ni anar inte hur sugen jag är på att sticka hål på den där jävlen...det finns ju nåt orgasmiskt i att klämma sönder saker!!


Tog en prommis idag när hällregnet hade slutat och solen tittade fram..
och med ett sånt här hål i strumpan efteråt måste det ju betyda att det gick hyfsat fort...


                                         RäserFoten..
(den andra foten va inte alls lika kvick och kom hem en halvtimme senare...)




Här kommer en idolbild som ni kan skriva ut och klistra upp i taket!  
                                                                                                     


So Long GayBoys! 

PUSS!!!  


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Klistrade upp bilden på blåsan istället! Gillar den bättre liksom!!! Wow :D (Men aj, förstås..)

2011-05-18 @ 00:09:12
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är nog kanske läge att köpa lite nya strumpor med.. Men bra iaf. att använder tunna och svarta strumpor för de är ju helt klart finast!

2012-01-13 @ 18:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0