Det Va Fest..

...på Brynäs i lördags!   
                                
Syrran
och hennes kille hade inflyttningsferre och snäll som jag är
ville jag ju såklart hedra tillställningen med min närvaro!  

 
                                 PartyStassen is ON!


                                          Mingel...




                                        Balkonghäng...


                                       Lovisa och jag!


                        ...och ja, hon lider svårt min syster!!!


             men OK, det kanske har sina logiska förklaringar...
                                             


                                Jag och min LoverBoy!


                                 Inga kan posa som vi..
                                       




                                   Magnus och Linda


                      Jag och min underbara svägerska Lina...


                                What's not to love lixom...


Tack alla för en superkul fest!

(dagen efter va mindre rolig....)





För övrigt vill jag bjuda på BÄSTA låten just nu:
Within Temptations Faster   


     GRYM LÅT!



                  VARNING!!! 
 
Det knullar hårt i öronen om man har hög volym och mycket BAAAAAAAAS!     
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0