Det Går Bra Nu..

Idag har jag haft en sån skön och underbar dag...känner mig så himla lycklig
och tillfreds med tillvaron just nu!!!   
Mitt liv känns som en räkmacka med extra mycket majonäs...GÖTT!!!
Först hade jag mys-lunch på stan med min brors sambo Lina...det va härligt å ses för det
va säkert hundra år sen sist (hur kan tiden gå så fort??)
Vi pratade hemlisar och annat tjej snack och jag planerar att hugga en flaska vin och ta med min man och gå å hälsa på dom nån kväll...


                              Kaffe dricks bäst med sugrör...


                                              Lina


                                  Faster Cillas gofis Nils
 


När man lunchat måste man ju gå en obligatorisk runda på stan och då 'råkade'
jag gå in och prova ett par skor jag tittat på i skyltfönstret sjutton gånger senaste
månaderna och det visade sig att dom va nedsatta 50% och då va jag ju bara tvungen 
att köpa dom...allt annat vore ju ett brott mot mänskligheten!!   
                    (alla måste vi ju bidra till en bättre värld, right?!!)




                   Så SJUKT snygga...värsta färgklicken!!



Sen har jag varit å tränat på gymmet med Maggan och Pernilla.
Börjar verkligen bli beroende av träningen nu...
trodde A-L-D-R-I-G att det skulle hända mig men jag längtar
verkligen efter träningsdagarna   






So Long Gayboys


...nu ska Syster Cilla krypa till kojs här!! 





Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter som en riiiktigt mysig dag det! :) Och vilja tuffa pjucks också! :)

Visst är det härligt med träning?! Jag sa jämt förr att jag AAAAALDRIG skulle sätta min fot på ett gym...ehm, ja nu kan jag då inte hålla mig därifrån! Är som en tvångstanke...träna, träna, träna...MÅSTE träna!!! ;D

2011-03-24 @ 16:25:20
URL: http://fliiingan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Fan vilka snygga dojjor!!! Hejja Cilla, äntligen lite färg, i like it ;) blingbling

Jaaa... det var ju typ 300 år sen vi sågs också så tycker du ska ta med dig mannen och komma hit och dinnra eller liknande någon kväll också!!! PÖSS!

2011-03-24 @ 21:19:33
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0