Roligare kan man ju ha det...

Det är helg...och jag ska jobba!!
Hur mycket suger inte det?
Typ kamel pung....BIG TIME!!!    
Att solen försvann och att det kom en massa SNÖ
 va ju inte heller särskilt upplyftande...   

Imorgon drar min syster på en weekend i Paris...förvisso aningen knäsvag
efter en ordentlig genomkörare av vinterkräkan...
men ändå....Gävle vs Paris = lätt val!!

Vaknade imorse och trodde att jag oxå åkt på magsjukan
men efter lite funderande kom jag fram till att det va träningsvärk
och inget annat...och då är det ju inte illa..

                                             

             

Hejdå Helgmys - Hej Jobbhelg!


Kommentarer
Postat av: astrid

hahah cilla ditt cp! sanknar dig kusinvitamin :)

2011-03-19 @ 16:08:04
URL: http://astridds.soclog.com
Postat av: astrid

saknar dig också faktiskt... hahaha

2011-03-19 @ 16:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0