♥ HelgMys ♥

Har haft en helt underbar lördag här i dalarna.
På förmiddagen drog vi iväg på en solig skotertur...helt fantastiskt!!!!





                                         Min Pappa! ♥
 

                                          VACKERT!!!


                                         En Cill i Solen...


                                              Min bäjb!



                                               ♥~♥~♥


                                           Soldyrkare...




                                                KÖRV!








                                         Magnus och Emma


                                                Papps!!




                                              Yeah!


                     Pappa knäpper en öl efter hemkomsten..


                   Jag och syster Ellen redo för lördagsmiddag!


Nu är man tryckmätt efter middagen och har även gett sig in på godispåsen...
Snart blir det Melodifestivalen...VEM VINNER????



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men guuuuuuuud vad härligt!!! Varför var inte JAG med!!!???! VILL OCKSÅ!

2011-03-13 @ 22:19:36
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0