Man vet att man har tenta..

när man vaknar tidigt på morgonen och rabblar svaret på det
man inte tyckte att man kunde innan man gick och la sig.
Ibland är det faktiskt vettigt att sova på saken...  
( jag sover på det mesta, sömn är bra mot ALLT!   )

Hade alltså min första tenta idag!  
                            
Har slitit med inövandet av 110 frågor, 10 av dom kom på en tenta.
Vankade som en osalig ande runt vardagsrumsbordet idag - runt, runt 
drack RedBull och läste, läste, läste...
Ena stunden va jag helt säker på att allt satt som ett smäck och nästa stund undrade jag om vissa delar av hjärnan stängt ner på grund av överhettning...

Men det känns som att det gick bra även om jag va rätt missnöjd över valet av vissa frågor...tyckte det va irrelevanta saker i jämförelse med annat...men aja, huvudsaken
är väl att man klarar sig! (men ibland vill man ju lixom visa att man KAN oxå!!!)

Har ju råpluggat och haft rätt fet tentångest senaste veckan
så det ska bli skönt att relalalaxa en tid framöver   
Ska ner till Götet igen på min födelsedag, den 10:nde april....så fram tills dess..
                                                     


Duktig som jag är gick jag upp på gymmet och tränade efteråt.  
Nu jäklar börjar det hända saker..  
tycker det är grymt kul med styrketräning faktiskt,
det är helt klart MIN typ av träningsform..

Nu står det tvätt och matlagningschemat  
sen ska jag i soffan nån timme...
och INATT SOVER MAN DÅ OVAGGAD!!!




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad duktig du är Pillan!!!! Skönt att ha det över, man minns alltför väl den känslan ;) Bra, då kanske man kan få lite kontakt med dig här framöver, hehe ;) Fan att du är så duktig med träningen då.. Själv var man hemma hos pappa i helgen och goffade upp sig typ 10 kg xD

Pöss!

2011-03-07 @ 23:26:24
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0