Adrenalin...

Mauro Scoccos senaste skiva 'Musik för nyskilda'...asså GRYM!!

Den killen kan verkligen göra musik..  



(varning för uruselt ljud på klippet...hämta hem på Spotten och vrid upp volymen!)


Adrenalin rusar runt i min kropp,

ett skenande tåg, jag kan inte sätta stopp,

Adrenalin...

 



och DEN HÄR!  



My GOD!

Helt underbar...




                                'Jag saknar oss'



För övrigt kan jag väl tillägga att det har varit rätt svettigt idag... *no shit*
När jag klev ut genom porten vid lunchtid va det som en vägg...typ 30 grader  

Helt sjukt
!
 
Men gött ändå, jag gillar verkligen sol och värme! 
  
                        

Skaffade en ny tatuering för drygt två veckor sedan. 
Min första (ett tramp stamp ) är ju 10 år nu så nu va det hög tid för en till! 
och idag var jag där igen för att fylla i färgen som ramlat bort...

Är sjukt nöjd!


Emilia som tatuerat mig är verkligen en sann konstnär!
Kolla in hennes tavlor här!  







Har långt gående planer inför hösten oxå.
Både en ny tatuering och piercing(ar).

Säg inget till morsan bara, hon blir galen...





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Så jääävla snygg!! Passar klockrent :) Men ser mycket större ut på bild än vad den är i verkligheten ju! :D Jaa, hösten kan bli spännande ;) Weeeee :) Men flera nålar, vart har du plats för en till? Blir väl ingen analring va? ;) hähä, nattinatt!

2011-06-07 @ 23:44:12
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0