En underbar dag...

Idag vaknade man till strålande sol och klarblå himmel.
                                 
 
Vi packade våra väskor och drog till Dammsjön utanför Säter!
                                                                 

                      Inoljad och klar, nu ska fläsket stekas!
                                           

                                             Solstollarna


                                               




                                        Älska Sommaren!


                         Jag kyler ner mig med en isglass...





Nu på kvällen va det dax för en promenad igen.
Mysigt och fridfullt i vanlig ordning om man bortser från
att jag fick en rabiessmittad hund efter mig.   

Gick där i godan ro, lyssnade på musik i mina lurar..
och så fick jag för mig att vända mig om och kolla över axeln... 
och DÄR kommer en galen hund i full kareta rakt emot mig.  
Lite skitnödig blev jag faktiskt för det var uppenbart
att hunden inte va på sitt bästa humör.
Den visade tänderna och morrade *hej hej, snäll hund*

Imorgon tar jag med mig farsans älgstudsare när jag går ut!!! 
                                                                                    


                                    Så otroligt vackert...


                     Självklart bjuder jag på en posebild! 


                                             Fields of Gold...


                                     Dalarna är Kärlek!


                           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0