SommarFest!

I lördags bjöds det på partaj hemma hos Marlene och Jimmy.
Sommarvädret lös dock med sin frånvaro, men vad gör väl det...
Jag tog på mig en somrig stass och lät rödvinet värma upp kroppen!


                                    Min buspojke Magnus!


                              Pernilla ställer upp på en pose


                                        Lite löst folk...


               Jag dricker min shot på äkta sjuksköterskevis...


                    Jag och Marlene, kollega och pluggkompis!


                      Brellan fick oxå va med på ett hörn...


                                   I dimman på Heartbreak...




                                                  YEAH!


Besviket kan jag oxå konstatera att det åtminstone finns två Gävlebor
som inte läser min blogg...   
För på samma kväll (svårsmält, jag vet!) såg jag inte mindre än
TVÅ bajsbrallor ute i vimlet!
Den första av dom gav dessutom järnetdansgolvet...
Dom är så fula så jag kräks. Helt allvarligt alltså!

Skärpning tjejer!





                                      Come'on work it work it!


                             OOooohhh...I Feel HOT Tonight!!


Så sitter man där på nattkröken och ska inta sin kebabtallrik med stor aptit 
och så dyker DOM DÄR upp..  




Dock kan jag ju förstå man kan använda en sån byxa av rent praktiska skäl.
Jag menar, man kan ju ha halva bohaget med sig mellan skinkorna utan att det 'syns'.
En micro och lite mjuka kuddar. En cykel. En 25" tjock TV. Ett flak öl..





Hade en mycket trevlig kväll, bajsbrallor till trots...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0