FyndLådan!

Sådärja....då var operation röjning-av-översta-byrålådan klar!

Snacka om att det låg en massa prylar där som jag inte hade nån aning om...
                 (det kan inte vara jag som lagt allt där, väl..?)  


                  Ulla-Cilla-Sekreterare At Your Service


        Nää...det är inget rymdskepp, det är min gamla mobil!
                                          


Turkögonbrynen...ett måste när jag umgås med min far - Pizzabagaren


                                    Brillor, ägare Okänd!
    (alltså måste det betyda att någon annan lägger saker i min låda...)


                        Don't hate me cause u ain't me...


Mina gamla glasögon - ni fattar väl nu varför jag skaffade nya?!!


                   Brillorna till StåSolariet...som jag letat!!!


                        Mitt gamla jobbkort från 2005
                  My GOD...jag ser ut som en köttbulle 
               (ung och oförstörd, ja jävlar...det va tider det!!)



Japp, det va allt från CillaBacills

TrolleriLåda för den här gången! 

                  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0