Spontanfest!

Igår när jag va nere på stan och kutade omkring sprang jag ihop
med min svägerska Lina.
Jag har sommarlov, det var sol och varmt så vi bestämde oss helt sonika för att spontanfesta på min fina balle! 

Jag
och Lina, hinkvis med rödvin och alldeles för mycket nikotin...
Kedjerökning och snusksnack = tjejfest! 

Efter elva
nån gång fick vi för oss att sminka upp Lina...och med fejset blev vi ju sugna att göra stan, en torsdag.
Dött som i graven tänkte jag men what the heck...vi tog hojen ner på stan
och tog ett par ölHelt Enkelt. Riktigt kul!!!

..om man bortser från en dryg jävel som satt och petademig hela tiden.  
Jag var förvisso vrålhet i min nya korsett men ändå.
Inte fan kladdar jag på allt snyggt jag ser... 
                               
Men han hade tur för jag va på bra humör så jag tillrättavisade honom på ett mer rumsrent sätt istället för att ge honom en skalle som jag skulle gjort en mindre bra dag.. 
(jag slog av hans keps och sa: vaffan rör mig inte din fule fan...)
                                      


                      Jag och min Kikki Danielsson festis...
                            (Killawarra - 199 pix, SJUKT gott!)



                                                 Linan!


                                          Soffmys!



                                Lina lånade min kamera:
                                          










          Lina fick en styling av mig, jag har MVG i sminkning! 

                                              


                           Brudarna intog Helt Enkelt!


                                                  GÖTT!
                                             


                        Gillar näsborrarna på drygot bakom...


              Det är tydligen stripp på Helt Enkel på torsdagar!
              Fan att man inte vetat det förut..






                                               Slirigt...




                                                 Min bäjb!



Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som att det blev en trevlig kväll!

2011-06-17 @ 20:40:50
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: Slaven Tommy

Tips till möhippor eller andra fester som alternativ till en manlig strippa: http://slaventommy.blogspot.com

2011-06-21 @ 20:50:32
URL: http://slaventommy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0