Premiärdopp!

Idag har jag premiärbadat med mina systrar! 
Det var inte alls så kallt som jag, i äkta pensionärsandatrodde att det skulle va.
Riktigt skönt faktiskt!!
                                              


                                    Vamos a la playa lixom!


                                            Das Badplats!
 

                             Min nya, svinheta, bikini!!


                                              Scrunch Butt! 
(så mycket snyggare än den där blöj röven man ofta får i en vanlig bikinitrosa...)


                                              BadBollen!


                                         Livet är GÖTT!



 Nu ska jag tvinga min syster att köra ett pass bänkpress med mig! 
                                                                              

LATER! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0