Kvällsprommis o Fiske

Efter att jag och syster styrketränat drog jag ut på en kvällpromenad.
underbart att gå ut och kvällen när solen är påväg ned och luften är stilla! 
                                      
Sen hade dom slagit höåkrarna här så det luktade helt underbart.
Hittade en fjäril på vägen    
den måste varit skadad för den satt bara där...jag tyckte synd om den 
så jag tog med den hem..  (jag vet, jag vet, Cilla fem år är fascinerad av djur...)







Sen stack vi iväg och metade från gammelbron.
Det nappade rätt bra men va ju mest småfisk..  

Senare
i sommar ska vi iväg till stugan och åka ut med båten å kasta...
det ser jag fram emot, är kul som fan!!!    












             En hungrig katt anslöt sig direkt till vårat gäng.
Efter att han satt i sig 4 fiskar va intresset dock lite mer avslaget..




                                           STORFISKARN!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh vad mycket härligt ni pysslar med, och vad fina bilder!! Vill också till Dalom!!! NU :D

2011-06-28 @ 20:40:56
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0