Uroterapi @ Götet

I fredags kväll kom jag hem från pluggandet i Göteborg.
Är lagomt grötig i huvudet efter en veckas plugg,
lång
resa hem och sen nattjobb igår...   
Det är i alla fall såhär att jag och Marlene som jobbar på samma avdelning som mig
läser en 40p kurs i uroterapiSahlgrenska.
Vi är typ 30 perskursen och det är även personer från Danmark och Norge med.
Det är en kurs på 25% fart och vi kommer vara klara i april 2012.
Efter det kommer vi jobba halvtidavdelningen och halvtidkirurgmottagningen som uroterapeuter och ha egen mottagning.


I torsdags va alla kursare ut på middag tillsammans på resturang Svarta Oliver!


                                 BitterFittan är laddad!




                         Grete från Norge bjuder på en pose!


                           Ett långbord med kursare






                                        Malin och Tom


                               Jag och kursledaren Birgitta


                                     Tom och Annelie




                            Birgitta och Hedda från Danmark
  

          Nåt kul jag såg på promenaden tillbaka till hotellet..


                  Sista lunchen i Götet för denhär gången..





På återseende kära vänner...
nu ska jag packa ihop mig för nattarbete här.. 

Simma Lugnt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0