Mys @ Da City

           Jag å syster hade bokat in en lunch datestan... 
                                              





Efter födointag och mycket babbel drog vi upp till Spec Savers på söder
för att kolla in brillor åt Lovan.  
Det är nämligen dax för nya för hon ser inte tillräckligt bra ut!!! 
Och som det superba smakråd jag är drog jag självklart
fram de fulaste brillorna jag kunde hitta!     

För NÄEE!
Jag skiter i hur modernt det är...
Stora brillor är spyfult och jag skulle hellre se lika illa som en 95-åring
än gå runt i sånna..  


                                             FOXY! 
                                           


                                             Mmmmm...


                    Glasögonen gör kvinnan, helt klart...



Speciellt dessa som framhäver mitt anlete på ett alldeles fantastiskt sätt..







Nu väntar jag på att min kärlek ska komma för vi ska oxå käka på stan...
Sen blir det BIO!
                                       

               NARNIA!!!







So Long GayBoys!  



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack för idag bästaste skruttan!! <3

Haha, även fast DU tycker det är fult så var du fan snygg i dom där första brillorna x) Allt klär en skönhet, i och för sig ;) PUSS!

2011-01-13 @ 20:04:23
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tyckte Lovan blev riktigt läcker i de där stora glasögonen. ;) Lite sådär trendig nörd - stuk på det hela hehe. Och än om du skulle vara ironisk så passar de där mörka bågarna skitsnyggt på dig!! :) Kram på sig!

2011-01-13 @ 23:20:01
URL: http://fliiingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0