Min Bebis!

Jag har gått å blivit med dator!!!

Ska ju börja plugga nästa vecka (berättar mer sen...) så jag tyckte det va en bra ursäkt
för att införskaffa en mini laptop (har ju en stationär annars..) 
Fast egentligen är den ju till för att kunna surfa (blogga!)  å chatta med Magnus
när jag blir borta i GÖTÄBÅÅRGG!!
Annars kommer jag av saknad i armarna på Marlene
som jag ska dela rum med...

Hämtade den på posten idag och jag är fan helt kär!!   
Snacka om Pryl Fjolla.

Men den är ju ROSA.. 

...SÖT


..och LULL LULLIG..!! 
                                    










                         Storebror å Lillasyster DATOR!


                               Visst är den FIIIN!?!  
                          Med matchande rosa MUS å allt..
 ..Å lite småpörrig med den där Mangaflickan på skrivbordet...



som GJORD för mig ensamma kvällar i Götet!!!   



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ååååh vilken SNYGG, ser ut som godis ;) Älskar min lilla rosa så du kommer nog inte bli besviken på din nya bästis ;) Och nu får du fan tala om hur man ändrar bakgrund!!! Fan vilken snygg du fixade till då :D Ses snart, sjusovare! Puss!

2011-01-13 @ 11:01:19
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilken läcker liten sak! :) Åh, nu väcktes ha- begäret här med haha! Illa det. ;)

2011-01-16 @ 23:43:13
URL: http://fliiingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0