Kul i Jul!!

Asså...kära vänner..varför påminner ni mig inte...??
Jag har ju ett minne som en guldfisk!!  
...sitter å lovar att ni ska få se bilder från julen å så GLÖMMER JAG BORT DET!! 
SKAM och elände!


Nåja...här kommer resten av alla bedårande bilder knäppta under jul- och annandagen. 
                                                  



juldagen bar det av hem till Johanna...tog med mig Erika,
en flaska vin och en jävla massa nytt skvaller...                                                         


Min vapendragare sedan barnsben - Erika aka KnäckeHäxan från Mälby!


                                        Peace Sister!


   Min underbara bästis/tremänning/old classmate Johanna!


                                      Rödvins Pose!


                             Erika posar som bara hon kan!!
                                                 


                                     Läckra som få!!!
                                              


                               Johanna å Harry The Cat!
 


Tack för en härlig afton

mina bästaste tjejer!!!!

                                     


...och tack kära Johanna för den fina julklappen!!
Ernst med sitt gnistrande leende fick en hedersplats i granen! 





Annandagen va det dax för det årliga julbordet med släkten! 
                                      


      Mina småsystrar Ellen och Emma uppiffade inför julbord!


                                                  En Cill!


Jag å Lovisan uppklädda till tänderna....en absolut nödvändighet
när man ska på julbord i Vikmanshyttan..! 
                                                                      




  Världens underbaraste sötaste unge...faster Cillas gofis Wille!!


                                           Lina å jag!


              Två blåvita
(Konsums egna?) och en neeiijgööör

                                                                  


                              Lovisas kille Anders tar en sup!
                                                    



                                       Jocke The Broder!


                                         ♥ Farfar ♥


                       Kusin Lena å jag bjuder på en pose!


                    Flickvän till Kusin och min syster Emma


                                  ♥ Farmor å Farfar ♥
                        (farfar med supen i högsta hugg!!)


                               Min älskade Pappa och jag!
                                          


                              WilleBus äter efterrätt!!


                                     Släkten är värst...


                                 Dax för sällskapsspel!!


                                 Killarna mot tjejerna..


          ...och vi tjejer hade ju helt klart det smartaste laget!!


                         Min syster: A Natural Beauty!!!


     Pappa fick segervittring men den fick han allt äta upp sen!
                                     Flickorna VANN!!!
                                              


                                        Armbrytning!!
                                    Sverige VS Finland
                                             





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nu är det faktiskt januari och nytt år så nu tycker jag du ska ta en PAUS från hånglandet och uppdatera bloggen... NU!!! ;)

Puss!

2011-01-08 @ 13:21:08
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0