Julklapparnas julklapp!

En sånhär fick jag av min älskling i julklapp.

och det här rimmet satt på paketet:
                        
"När jag träffade dig var jag så nervös
det kändes som ögonblicket frös.
Jag tänkte vilken underbar flicka
det var självklart att det skulle klicka.
Jag måste gjort nåt riktigt bra
eftrsom det är med mig hon vill va."

Jag blev så glad att jag började böla...
han är ju för underbar alltså!!!



                                Olympus pen e-pl1



Har inte hunnit läsa på så mycket om alla funktioner
utan har mest provfotat.
Hade velat knäppa kort ute i dagsljus men det har tyvärr varit
ett ständigt mörker här senaste dagarna...


















Nu väntar 10:e nattpasset2,5 vecka...
sliten - JA!!!      

Ser verkligen fram emot några dagars ledighet!!



PUSS på er! 


Kommentarer
Postat av: mimmi

gud va gulligt skrivet! :'D

2011-12-30 @ 20:58:33
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/
Postat av: ullie

ser ut som om ni hade en jätte mysig jul hoppas ni får en bra nyår oxå

2011-12-30 @ 22:05:59
URL: http://weberskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0