Merry Christmas to Me!

Eftersom jag varit så ruskigt snäll i år tyckte jag
att jag förtjänade en tidig julklapp. 

Det blev ett Porr-set från Rena Rama Under!
Gick fan igång på mig själv när jag kollade mig i spegeln!   





                                                 PAKET!
                                                  



Tyvärr tänker jag va tråkig och inte lägga upp nån bild
hur det ser ut på....det är bara för vissa utvalda! 




De exklusiva underkläderna till trots tänker jag nu vara extremt oglammig
och spendera kvällen i tvättstugan!   



                  HÖRS!

                


Kommentarer
Postat av: Magnus

Grattis till mig!!!

2011-12-01 @ 20:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0