Köttbullar on the roll

TjoHej i julestugan!
Idag har det varit köttbullerullning här. 

Jag minns förra året...då va jag sådär knasigt nykär i Magnus som jag precis träffat
så när jag skulle göra köttbullar va jag lite lätt ofokucerad...dessutom är det vin i dom
så jag tog ju varannan 'skvätt' själv vilket ledde till att jag blev rätt full...
Till en början va köttbullarna runda och fina men på slutet va det mest smulor
som jag rörde runt i stekpannan   


                   Hacka lök är helt omöjligt utan goggles


                                         Schyssta lökar! 
                                             


 
 Ok, kanske inte helt sane....men jag är en jäkel på köttbullar!

                                                                   

  

Kommentarer
Postat av: mimmi

haha! du måste va sveriges roligaste kvinna! ;D

2011-12-22 @ 22:55:58
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0