Jag vet, jag vet...

jag är världssämst på att uppdatera bloggen ibland    
...men jag gör som vanligt å skyller på mitt jobb  
för jag jobbade faktiskt fem nätter i veckan som var...gick sedan av måndag morgon
och tisdag halv två. Asså GÄSP!  
Så jag känner mig lite mör kan man säga!
 
När jag är trött brukar jag blogga från lilldatorn i soffan
(har en stationär oxå men den är så sablans otymplig att ha i knät!)
men den segar så in i vassen...den är väl antagligen full med virus
så jag borde nog lämna den till bror för en Detox.
Nåväl, nog ursäktat. Jag vet ju att ni förlåter mig.. (väl?!)

Har nattjobbat och nu på eftermiddagen åker jag, Magnus, syrran och hennes kille
till Göteborg och ska stanna där till söndag. Ska bli så himla roligt!!!
Har sett fram emot den här resan hela sommaren!
Vi snackar Liseberg, god mat och shopping!

                  

Jag, syrran och Magnus är ju riktiga karuselldårar och åker ALLT.
Syrrans kille Anders är dock av lite mer mesigt virke   men han kommer falla för grupptrycket (eller så är det bara en fråga om promille...)
kul ska vi ha iallafall.

Ser nog mest fram emot att åka Atmosfear.
 


Den har jag ju inte åkt för den är ny för i år. 146 m hög (Grönans Fritt Fall är 80...)
Jag är jävligt höjdrädd och kommer antagligen lägga en blöt i brallan på väg upp
                                                     
...men det är det ju värt såklart. Det är lixom skönt att bli rädd...ibland! 

             ADRENALIN!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0