Helgen i Götet - del II

Tjohoooo!!  



Här kommer resten av de efterlängtade bilderna från helgen i Göteborg.



                    den röda hor-soffan va perfekt att posa i!
                                                 

                                          Iiiiihhaaaa!!


                              Lovisan redo för en kväll i Götet


                                              Systrar


                                                Hiss Pose!


    Grabbarna fick bestämma och då blev det fotboll på Olearys!
(jaa, vi är sannolikt världens bästa flickvänner eftersom ingen av oss egentligen gillar fotboll..)
                                  


                             Dock gillar jag MAT och VIN!


            Fatta va kläder jag skulle sälja om jag va modell...
                                            
                               maybe she's born with it
                                (maybe it's the red wine)


                                                 Hottie!!


                                           Irish Coffee!




Är helt kär i syrrans kamera, en Canon g12.  
De flesta bilderna är tagna med den faktiskt. Den är som en systemkamera
i miniformat med massa braiga inställningar, som sepia tex. Min favorit!
En sån vill jag ha i julklapp, tack på förhand tomten!


                                         Vackra syster
                                             


              Det blev en å annan drink under kvällen... 


                Minns inte vad den hette men gött va det!


                                  Min älskade Magnus


        Söndag och dax  för en äkta turist tur med 'PADDAN'
                                                                        







och när vi som bäst sitter där och myser och kollar in gamla skepp 
kommer världens junkie nedramlandes till hamnen.
Han hade noll kontroll över kroppen, armar och ben levde sitt eget liv...
                                                                       
och helt omedveten om att det står en båt fem meter ifrån honom 
med typ 40 pers drar han i sig en lina..


                                           Skattjakt i fickan..


                             sådärja...get that line straight!


 Inget är så starkt som kärleken till det kemiska ruset...






För att dränka känslan efter den bedrövliga synen gjorde vi en runda på stan...
                                         


                            Pjamas för vuxna - onepiece.
                       Bara blöjan och nappen som fattas!  
                                              
(den negativa tonen till trots ska jag faktiskt investera i en såndär sparkdräkt i höst.
Grymt skön! För att inte tala om vilken sexbomb man blir....GRRRrrrrr!!!)



Kommentarer
Postat av: camilla

men du vet att på det flesta vanliga digital kameror kan man också knäppa i sepia :D

2011-08-22 @ 15:17:46
URL: http://jeanpilla.blogg.se/
Postat av: Sara

Najs bilder :)

2011-08-22 @ 17:19:10
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag förnedrade mig i Turkiet genom att köpa min OnePiece där. Jag skulle ha en rosa, och den försäljaren provade med först hade både jag och syrran fått plats i, men jag provade och både syrran och en dam i affären höll på att skratta ihjäl sig när jag lufsade runt och letade efter en spegel. När jag drog upp huvan sa min kära syster att jag såg ut som en blandning mellan Barbapappa och Teletubbies. Tack för den. Underlättade inte att det var typ 35 grader i skuggan.. :) Men jag provade en mindre och den fick följa med hem. Håller med - sjuuukt skön! :D

2011-08-23 @ 21:47:46
URL: http://www.linaleverlivet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0