En helg i Götet - del 1



Hello Lovers!  



Nu är man tillbaka i vardagen efter en helt fantastisk weekend i Göteborg.
Här kommer en gigantisk bildbomb som ni kan gotta er i.



                                      Äntligen påväg!


                                    Anders är taggad!


                                         Fina syster!




                                   Det sägs att vi är lika...                                 
                                                    


                                  Pose på hotel Rubinen


                            Ut på stan på jakt efter bira..


                       Öl fanns det gott om på Hard Rock café
                                                 






                                          Hotellfrukost!


            Fulltankad och laddad inför ett besök på Liseberg!


                     Dagens första åk blev Lisebergsbanan






                                 Jag å älskling åkte första klass!
                                                       


                            Sen va det dax för dagens skräckis!
                                                    


                                                 Samlade...


                                    ...men taggade!!!


                          No Return - dags för svindel 3000!


             Det läskigaste jag åkt i karusellväg, helt klart! 
Det va ren och skär skräck när man satt där längst upp och jag va
så rädd när den föll att jag inte ens förmådde mig att skrika..


                                           



                                                   YEAH!


                                   Laddade inför ett uppswing!


                                         Hårdingarna!


                                          Balder, sjukt kul!
                                                     






                                      Hångel i kanonenkön...
                                                    




                   En välförtjänt bira efter ett antal svettiga åk!


                                       Min bäjbi och jag




                                        BaCillen  Paul Anka


                                 Världens bästa systrar!






                                  Dags för en tur i FlumRide


          Ett tips! Fyra i vuxna i båten är minst två för mycket...


       ...vi blev genomblöta och mina skor gick att HÄLLA ur!
                       (dessutom blev min frisyr förstörd! )


                           Jag tröstade mig med glass och öl!


          Uppställning inför en promenad genom spökhuset!
                                               


                                            The game is ON!


                Fredag kväll och dags för en runda på stan!


                                     Syster lägger upp sig...
                                                    




                                            Bar på hustaket!


                                             Helt lovely!


                                 Middagen intogs på 'Jalla Jalla'






                                     Allra käraste syster!





                         To be continued...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0