Min vecka...

                i bilder

                                         



   I måndags gjorde jag Valbo med min underbara systeryster





           Nu är det VÅR!

                                                   



Och på lördagskvällen hälsade jag och Magnus på hos bror och Lina
för middag och mys!   


                                  Bror Jocke och jag..


                                Det blev en del vin och TP!                  
                                      

                                          Min Magnus!


                                         Vinhaggan...


Är stolt över min ruskigt allmänbildade man som golvade mig i TP...
                                               


                                            


Lillprutten Nils hann tyvärr somna innan vi kom men vi får pussas en annan gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0