Tillbaka i skolbänken...

Sov rätt kasst inatt trots att rummet va supermysigt, sängen skön
och jag va sjukt trött efter den långa resan...       
men med hjälp av ett par hinkar kaffe och en stor dos sol tog jag mig igenom dagen!! 
                                              


                         Uroterapeutstudenter på hugget...






                                  Första dagen på delkurs 2!


                                 Min pluggpolare Marlene!



Tog en vändastan efter skolan och bestämde mig
för att hem istället för att ta spårisen...

                                      

                                          UNDERBART!


                                                  VÅR!


                                 En härlig promenad i vårsolen...


           Här i området ligger massvis med gamla, vackra hus...
                       jag blev helt lyrisk under min promenad
                                               


                                Här bor vi! Aprikosen B&B





                                     Här är dagens FYND!!!!


  Älskar såna här masker...tycker dom är liiite läskiga, men SNYGGA!
                                                 


                               Sjukt snyggt smyckeskrin!
                                                  


Nu ska jag dega i sängen

och titta på TV en stund!   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0