Väster om Åsen!

onsdag morgon bar det alltså av till Västerås för inspektion/inspiration
av deras nybyggda avdelning(ar).
Det var galet fräscht och genomtänkt och jag älskar doften av nybyggt!
Längtar verkligen tills VI får ha det så...

Fast det lär väl inte hålla i sig särskilt länge hos oss,
pruttdoften äter sig ju igenom allt...  



                               Innegården...så ljust å fint!


Gick förbi nån skylt för GRUPPRUM som gav mig märkliga associationer...
   (Ja ni får ursäkta mig asså men jag kan faktiskt inte kontrollera sånt..)

                                           


Bekväma vilstolar hade dom som jag naturligtvis blev 'tvungen' att prova!
Tummen upp för den, bara paraplydrinken som fattades...


Dom hade superfina målningar tryckta i laminaten på alla
toalettdörrar på patientsalarna.
SÅ mycket trevligare än nån gammal ful tavla som hänger på trekvarten...


            Vacker utsikt över Mälaren från 13:de våningen! 
( Fast jag får ALLTID lite tvångstankar när jag är högt upp, saker som:
 "undra hur det känns att falla härifrån" poppar upp i skallen.. )


                Obligatorisk gruppbild på 'byggruppen'
                                    
Fast ja, det är ju inte vi som ska BYGGA då förstås utan vi ska bara
tycka till om det som SKA byggas.
...Men det är väl inteilla, jag tycker ju gärna nåt så fort jag får chansen..  
och då är det ju skönt att för en gångs skull få ha våran lilla tyckargrupp
som en väldigt god ursäkt för att öppna trutenvid gavel... 

En 'ÅSIKTSMASKIN'  kallades jag på jobbet häromveckan..
....fick fan en tår i ögat av komplimangen, det va det finaste nån sagt på länge!!!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad kul att det verkade givande med den lilla "byggar-utflykten"! :) Du har säkert en MASSA bra idéer för hur ni kan ha det sen. ;)



sv: Tack så jättemkt för dina fina och peppande ord! ♥ Det värmer ska du veta! :)

Hahaha, ja det där med att få tummen ur är aldrig lätt alltså, men din lösning med lappen vid datorn och olika deadlines verkar ju faktiskt som något jag borde ge ett försök! ;) Tack för tipset! :)

Hoppas du har en bra kväll nu. Kramen!

2010-09-02 @ 22:57:16
URL: http://fliiingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0