Heja Sverigedemokraterna...

...fientligt humör, raka din skalle som sig bör: Nazi Nazi Nazi!




De senaste dagarna har min energi mestadels gått åt till att livligt diskutera
det pack av rasister som fått tillträde till Sveriges riksdag.
Man har förvisso rätt att tycka som man vill och därmed har oxå JAG
rätt att tycka att det Sverigedemokraterna står för är SKIT och inget annat
än rasism i ett välpolerat fodral.
Tycka vad man tycka vill om invandrarpolitiken, den är väl kanske inte en av Sveriges starkaste sida MEN jag skulle ALDRIG rösta på ett parti grundat av nynazister.
Och inte fan låter jag mig luras av en nån jävla kostymnisse med pepsodentleende
falskt att det mest ser ut som att han har en lök uppstoppad i röven. 

Jag avskyr mycket här i världen men RASISM
ligger definitivt i toppen på min lista.
Och att många svenskar är så uppenbart fientligt inställda
gör mig MÖRKRÄDD.  
Och kom inte med nåt jävla "vi lever ju i en demokrati" - snack för det
kan ni stoppa upp där solens strålar aldrig når...!
Skulle tex vänsterpartiet med rödstrumpan Ohly i spetsen komma till makten
skulle jag inte heller bli särskilt glad, MEN då skulle jag ändå luta mig mot demokratin
och tänka att det faktiskt är vad folket vill.
Han är ju i alla fall inte fientlig (även om han kanske ser så ut )
mot människor....däremot gillar han ju inte pengar...eller ja, mycket pengar på hög då!

Okunniga och missnöjda svennebananer har alltså röstat in
ett gäng välklädda rasister i riksdagen *yeeyy* 
Grattis Svenka Folket, vi framstår just nu som det mest
korkade och ogästvänligaste folket i Europa.

Ja, HURSOMHELST....det var i alla fall inte MITT fel!!

Som en lösningproblemet skulle jag vilja uttrycka mig som Lars Ekborg:
"Bunta ihop dom och slå ihjäl dom bara". 

Jag är väl egentligen motståndare till allt vad våld heter
men inga regler utan undantag heter det juh...
 <----- Jimmie Åkesson's gettin' a red ass!!!


 



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Så jävla bra skrivet! GO CILLA GO CILLA! När ska vi emigrera till Grekland då? Tycker det börjar bli lite väl ruggigt ute nu, så kanske kan ta det nu FÖRE stormen?? Nej det är fan pinsamt att hela Europa pratar om att vi svenskar nu är främlingsfientliga... =/

Ses på lördag :D Juhuuuu! PUSS

Ps, jag länkar till det här inlägget nu jag!

2010-09-23 @ 19:15:32
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0