Snart är det dax...

...för ett dopp i det blå..   

Halv 6 imorgon bitti bär det av mot Arlanda.
Jag är trött som en gnu efter allt jobbande, för lite sömn
och all jag-ska-snart-åka-stress.
Men imorgon när vi landar på Kreta...när man kliver av planet och får smaka
på den salta, varma luften kommer jag vara lycklig igen..

                                    




...och jag tänker göra allt som står i min makt för att hålla er uppdaterade
om hur brun (röd!) jag blivit, hur god maten är och hur skön sanden känns
mellan tårna...  jag har tom lånat syrrans mangel till laptop
för att kunna fullfölja detta!



                                å Nyp!
                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0