♥~Makrigialos~♥

Idag har vi legat vid poolen eftersom det ryktades om sämre väder. 
Och vid två-tiden mulade det på sig så vi åt lunch och slappade en stund
ballekongen...(drack Retsina å rökte)
Sen gick vi ner till själva byn här i Makrigialos eftersom vi inte varit där förut.
Det här är verkligen ett jättemysig ställe..
Vi fick dock ta skydd i en affär när det började ÖS-regna.
Men det drog förbi ganska snabbt och nu lyser solen igen.
Ikväll ska vi på nåt uppträdande på hotellet - nån slgs ABBA show.
Jag som älskar ABBA ska högljutt sjunga med i alla låtar!


          Bild på den underbara stranden som vi låg på igår.


                   Utsikt från poolområdet vi varit på idag.



    Jag och mammsen på strandpromenaden till Makrigialos by.


                               Fina små pittoreska hotell


                Mamma Mu i den lilla hamnen i Makrigialos


Efter regnskuren blev det en vacker regnbåge över vårat hotell,
syns väl sådär eftersom ja tagit med en mindre bra kamera men om ni tittar noga...


Tyckte min tröja matchade målningarna på väggen vid hamnen...




Nääääää, Gott Folk. Nu ska jag rulla in i duschen för en fixelifix innan utgången!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men ååååh vilka härliga bilder, ni ser ut att ha det HUR GÖTT som helst!! Och det är ni verkligen värda :) Det där stället ser verkligen ut som GREKLAND! Som Grekland SKA se ut menar jag, mina senaste resor dit har ju inte varit lika positiva.. Men Kreta kan man lita på alltså!!!!

Önskar jag kunde vara med er och ha balkongmys juuuh! Och vad BRA att det verkar finnas internet som funkar så bra så du får användning av min tegelstenslappis ;) Uppdatera meeeer!! :D Och NJUT! Puss och kraaam

2010-09-12 @ 22:45:21
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0