Yo Bitches!

Hallå DÄR UTE!!!
Jag ber så ödmjukast om ursäkt för den urusla uppdateringen lately men jag är faktiskt
en helt vanlig svenne förstår ni. Som måste jobba för brödfödan,
och kanske oxå då L-I-T-E hårdare än genomsnittet.
Det är ju rätt tufft att blanda nätter, kvällar och förmiddagspass om vartannat.  

Vaknade imorse - tjugo minuter innan klockan skulle ringa (5:10),
tröttkliade mig på armarna (gör ni oxå så när ni sover eller är det bara jag...?!)
rullade runt, tittade på klockan...smackade lite lätt (som kungen i Robin Hood ungefär)
och 'konstaterade' att jag ju var LEDIG idag...
Tänkte fem sekunder till och kom på att - Nej fan, det är jag ju inte alls....
SÅ NU MÅSTE JAG GÅ UPP!!!  Ett HÅRT slag i tidig morgontimma!
Fan, inte ens mjölkbönder går ju upp såhär tidigt...!?!!  

Fick i alla fall en hyfsad dag på jobbet, det var inte riktigt så urspårat som det kan vara
fredagarna...tog mig t o m igenom ett träningspass efteråt..!   

YEAH!


Så nu har jag soffdegat, kollat IDOL och svullat godis som den mästare jag är!!! 

Ledig TVÅ dagar = Soft - Softare - CILLAAAaa...
Ge mig tre glas rött och jag sover till måndag eftermiddag när det är dax igen!!
                        


Puss å Snusk på er!






Kommentarer
Postat av: Petter Tjäna pengar

Vilken sjysst blogg du har!

Vill du lära dig mer hur du kan tjäna pengar på din blogg, klicka inj dig via mitt namn, så kan du se hur du får deg på dig blogg:)



Petter Hedman

2010-10-29 @ 22:22:17
URL: http://tjanapengarpainternet.net
Postat av: Lovisa

Är du också ledig i helgen, fan va gött :) Jag har med mölat godis till idol så nu är jag kräkmätt!!! Du måste ju komma hit och kolla in soffan (och resten (!) snart!

2010-10-30 @ 00:02:20
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: gudars skymmning

men gudars skymmning vaknade du 20 min innan.. haha

2010-10-30 @ 09:17:13
Postat av: Elina

Va lik du var den där tjejen i tvprogrammet hotellpraktianterna. //Elina

2011-02-21 @ 10:54:29
URL: http://overvakningsspeglar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0