♥ MYS ♥

Hello Lovers!!

Här kommer en uppdatering från ljuvligaste Dalom...

Igår vinade vi mest..   (men det SKA man väl göra när det är fredag..?!)






    Ellen som fyllde år i slutet på september fick presenter..




Idag har jag och Emma RIDIT!!
Det va asså säkert 12 (TOLV!!) ÅR sedan jag red sist...
..och det var SÅ HIMLA ROLIGT!!! 
När vi galopperade på skogsvägarna skrattade jag så tårarna rann...
Men JOBBIGT va det ju oxå. Speciellt med tanke på att jag har sån FRUKTANSVÄRD träningsvärk efter gympasset i torsdags...!  
Trodde på fullaste allvar att jag inte skulle KOMMA UPPhästen ens..  
Fick LYFTA mitt stackars ben med BÅDA händerna för att få in foten i stigbygeln...
såg säkert jävligt graciöst ut... 


              Antonia - lite lätt SKITIG efter en dag i hagen...


                           Min kära syster redo för ridtur...




                                             Vackra Inka!


                                Sådärja...äntligen UPPE!!!





Mina lår värker, arlset ömmar och jag ser på fullaste allvar ut som en handikappad
när jag tar mig fram...MEN DET ÄR DET VÄRT!!! 



Nu ska jag titta på film med la Famiglia!


                                          HET som få!!



Ha en bra kväll allihopa!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0