Noll Koll...

Häj igen!

Ikväll va det ett av mina favvoprogramTV, nämligen LYXFÄLLAN



Trots att jag kollat på nästan alla program, alla säsongerupphör
jag aldrig att förvånas över hur INSNÖADE och blåsta folk är...! 
HUR kan man leva över sina tillgångar sådär?? ..och under SÅ LÅNG TID som det
ofta är...det är ju helt ofattbart! Man blir ju fan mörkrädd.
Lån får man väl ta, det har jag oxå...
..men det måste ju vara inom rimliga GRÄNSER!!  
Och alla dessa SKITLÅN som folk nappar i en handvändning..
Hur TÄNKER man då?? Förmodligen inte alls...
Skulle fan hellre sälja min rövgatan för att få råd till en
ny soffa än ta nåt jävla sms-lån eller liknande...
Å jobbar man på typ ICA och får ut tretton tusen i månaden kanske man inte kan bo i
värsta lyxkåken full med fina möbler å glassa runt som en riking..
...det är ju helt LOGISKT. Fattar inte hur folk kan vara så korkade..?!
Och alla dessa MÄN som inte har NÅN som helst KOLL...  
Visst, egentligen är det ju lika illa med en kvinna som inte har nån ekonomisk pejl...
men jag tycker bara det är så OSEXIGT med män som inte bryr sig
och inte KAN sköta sin ekonomi.  
Då ligger fan APhåriga män som luktar svett snäppet högrePÖRR-listan!



Aja, nu räcker det med åsikter för ikväll!!! 


GODNATT!!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0